Contact Us

Address

  iran – Tehran – shariar  - andisheh –  Phase.1  - shahed Sq – N. 9

 

Mob : 09191616785

Mob : 09198958238

 

 

Website  Address

www.HonarkadehKohan.com

www.HonarkadehKohan.ir

 

Email Address

babaei@honarkadehkohan.ir

info@honarkadehkohan.ir

 h.babaee1346@gmail.com

 

 

Mr. H babaei

اطلاعیه . انحصاری

اختراعات من در دانشگاه هنرکرج و تهران و اندیشه ونمایشگاه بین المللی تهران به نمایش گذاشته شده واستادان بسیاری انها را دیده و تایید کرده اند و در اداره ثبت به ثبت رسیده اند.هر نوع کپی برداری پیگرد قضایی و قانونی دارد.

my inventions art university of tehran and karaj and andishe in tehran international exhibitions were displayed and many masters and have confirmed they have seen and have been  registered  in the  registry  office any prosecutions and legal copying.

 

برای آموزش به هنر جویان نا توان چه راهکارهایی را پیشنهاد میکنید ؟

اگر هنرجو شناخته شود که بخشی از کار را می تواند انجام دهد دیگر نا توان نیست اگر بتواند پف کند بشکن بزند. دست بزند دو تکه سنگ راه به هم بزند و ... . می توان از وی در گروه بهره برد . تنها بایستی نیروی درونی آنان که بیشتر با مهر و دوستی آمیخته شده شناخته شود . دست اندرکاران گرامی بدانند تا هنگامی که در مدارس (استثنایی) کار کارگاهی به هستی نیاید ره به جایی نخواهیم برد . دانش آموز به یاری مربی و آموزگار خود با ابزار دست به کارشود و کارهای هنری را در شاخه های گوناگون بیافریند و وارد بازار نماید . امیدوارم روزی برسد که واژه ی (استثنایی) از سر در مدارس بر چیده شود و واژه مناسب دیگری جایگزین شود که در خور این دانش آموزان مهربان باشد . زیرا بارها از زبان آنان  میشنویم که ما استثنایی نیستیم و یا هنگامی که می خواند در جایی کار ریتمیک گروهی انجام دهند از آمدن به جایگاه سر باز میزنند  زیرا می ترسند باز از پشت بلند گو این واژه را بشنوند !  آیا واژه ی (کاربردی) بهتر نیست ؟

دلیر و خردمند و هوشیار باش

بپاس اندرون سخت بیدار باش

تا هنگامی که  سه نهاد آموزش و پرورش و خانواده و مدرسه با هم اندیشی پیوند نخورند ره به جایی نمی بریم.

 

نقش والدین در خصوص آموزش به کودکان ناتوان چیست؟ خویشکاری(وظیفه)پدران و مادران بسیار سنگین است.و آنان بپذیرند که آموزگار و هنر آموز هر اندازه دلسوز باشد مانند آنان دل سوز نیست.90% کاردرخانه روی میدهد.وتنها10%بر دوش هنر آموز است.آموزگار راه را می نماید.این پدران و مادران هستند که بایستی باور کنند که فرزند آنها می تواند پیشرفت کند ودر کار گروهی در کنار دیگران باشد.یکی از راههای ارزشمند آموزش ریتم و موسیقی به نزدیکان دانش آموز است که انان کار ریتم درمانی را در خانه پیگیری کنند.دیگر اینکه بتوانند واژگان چند  بخشی را درست بخوانند و وزن آن را دریابند.

میاسای از آموختن یک زمان

ز دانش میفکن دل اندر گمان

چه گویی که کام خرد توختم

 همه هرچه بایستم آموختم

یکی نغز بازی کند روزگار

 که بنشاندت پیش آموزگار.

ما میدانیم که الکساندر گراهام بل آموزگار ناشنوایان بود و همسرش نیز ناشنوا بود که تلفن را به هستی آورد.ولویی بریل که در هفت سالگی نابینا شد دبیره (خط) بریل را به هستی آورد و ادیسون ونیوتن دیر آموز بودند!...پس اگر به آفرینش(آب وباد وخاک وآتش)خوب بنگریم ابزار کار فرزند خود را به دست خواهیم آورد.

 

ارتباط با ما

هنرکده کهن 

آدرس دفتر مرکزی : شهریار 

اندیشه فاز 1 ، میدان شاهد ، بالای بانک کشاورزی ،  طبقه 3 پ 9

کد پستی :    44444 _ 31681

همراه :   785 16 16 - 0919

09198958238

               www.HonarkadehKohan.com

  www.HonarkadehKohan.ir

آدرس ایمیل

babaei@honarkadehkohan.ir

info@honarkadehkohan.ir

 h.babaee1346@gmail.com

 

 آقای بابائی

گروه تحقیقاتی اکبر اکبری

سرچ کن : گروه تحقیقاتی اکبر اکبری

با اساتید دانشگاه ها ، کارشناس حرفه ای تغذیه و مربی تیم ملی

( ورزش درمانی , تغذیه تخصصی , بدنسازی )

www.AkbarAkbari.ir

AkbarAkbari_ir@ اینستاگرام ، تلگرام ...

Akbari   0919 330 30 22  

اطلاعیه 2

برخی از طرحهای خام ساخت سازهای ریتمیک خود را واگذار میکنم

گفتگوی حضوری با در دست داشتن کپی شناسنامه و کارت ملی

سپاس - بابایی

اطلاعیه

برخی از طرحهای خام ساخت سازهای ریتمیک خود را واگذار میکنم

گفتگوی حضوری با در دست داشتن کپی شناسنامه و کارت ملی

سپاس - بابایی